Aktualności

Fleet Derby 2022 to już jedenasta edycja ogólnopolskiego plebiscytu flotowego. Celem plebiscytu jest prezentacja przedstawicieli branży motoryzacyjnej i flotowej, a także promocja produktów i usług dostępnych na polskim rynku, które kształtują rynek flotowy oraz mają realny wpływ na rozwój branży motoryzacyjnej, leasingowej i flotowej. W tym roku pojawiają się nowe kategorie i podkategorie z zakresu technologii cyfrowych dla flot oraz elektromobilności. W plebiscycie głosują m.in. fleet managerowie, osoby odpowiedzialne za politykę flotową w firmach. Plebiscyt Fleet Derby 2022 odbywa się on-line, za pośrednictwem strony: www.fleetderby.pl
Zapraszamy do zgłaszania swoich nowości produktowych.

Coroczne rekordy popularności
W poprzedniej edycji Fleet Derby 2021, swój udział w plebiscycie potwierdziło 89 firm, a przedstawiciele branży flotowej oddali aż 230 tys. głosów na 183 zgłoszone produkty, usługi i zespoły flotowe. Ogólnie nagrodzono 39 finalistów. Poprzez przyznanie statuetek Fleet Derby – wspólnie z Państwem tworzymy corocznie ranking firm i produktów oraz usług flotowych, według najważniejszego kryterium – głosów przedstawicieli branży. Dlatego możemy śmiało powiedzieć, że Fleet Derby stanowi unikatową wartość polskiej branży flotowej.
Jak będzie wyglądała przyszłoroczna edycja? Jakie kategorie będą cieszyły się największym zainteresowaniem? Jakie nowe produkty i usługi flotowe zostaną zgłoszone do Fleet Derby 2022? Przekonamy się już wkrótce, a tymczasem przedstawiamy najważniejsze informacje i nowości, jakie zostały zaplanowane na jedenastą edycję plebiscytu.

Nowości Fleet Derby 2022
W roku 2022 w plebiscycie będzie 8 głównych kategorii i aż 40 podkategorii.


Całkowicie nową, będzie kategoria „Technologie cyfrowe dla flot”, w której zaprezentowane zostaną rozwiązania cyfrowe, nowoczesne technologie oraz innowacyjne usługi flotowe wspierające zarządzanie flotą samochodów, w tym aplikacje mobilne, startupy flotowe i programy telematyczne.

Innowacją jest także osobna kategoria „Ładowarki i sieci ładowania”, w ramach której firmy będą mogły zgłaszać m.in.: ładowarki do samochodów elektrycznych (z podziałem na ładowarki z prądem stałym i zmiennym), sieci i stacje ładowania samochodów elektrycznych, a także najnowsze rozwiązania i usługi korzystania ze stacji ładowania różnych operatorów z poziomu jednego konta/ karty.

Koncerny motoryzacyjne, które w ramach strategii rozwoju ekomobilności, wprowadzają na rynek nowatorskie jednostki niskoemisyjne przyjazne środowisku i tworzą innowacyjne rozwiązania w zakresie elektryfikacji, będą mogły zgłosić swoje marki do kategorii „Ekomarka Flotowa”. Dodatkowo będą także mogły wytypować swoje najnowsze modele aut z niskoemisyjnymi napędami, które mają na celu zmniejszenie spalania i redukcję emisji szkodliwych substancji do atmosfery do kategorii „Samochody niskoemisyjne” (w podziale na osobowe i użytkowe).

Nowe będą również podkategorie w najbardziej od lat popularnej kategorii plebiscytowej –„Produkt/ usługa flotowa”. To tutaj zgłaszane są m.in. karty paliwowe (w nowej edycji plebiscytu, w podziale na karty o zasięgu krajowym i międzynarodowym), wirtualne salony samochodowe czy dealerzy flotowi, serwisy ogumienia, ubezpieczenia, programy finansowe oraz serwisowe i rozwiązania ułatwiające pracę fleet managera oraz wspomagające zarządzanie samochodami firmowymi. W 2022 roku, firmy będą mogły zgłaszać dodatkowo swoje ekologiczne rozwiązania dla flot, programy finansowe dedykowane samochodom elektrycznym oraz wszystkie rozwiązania, inicjatywy, projekty zmierzające do zapewnienia zerowego bilansu CO₂.

Importerzy, dealerzy oraz dostawcy usług flotowych będą mogli poza tym nominować fleet managerów do nowej kategorii „Eco Fleet Manager Roku”. W kategorii tej, będą prezentowani managerowie flot, którzy realizując nowoczesna politykę wspierającą elektromobilność, prowadzą działania mające na celu obniżenie emisji CO₂ i wdrażają rozwiązania proekologiczne.

Podobnie, jak w latach ubiegłych, w plebiscycie Fleet Derby 2022 będą kategorie: „Zespół Flotowy Roku”w której dostawcy rynkowi zaprezentują swoje zespoły ekspertów, doradców i managerów, wspierających codzienną pracę fleet managera oraz „Motoryzacyjna Marka Flotowa”, w której udział biorą wszystkie dostępne na rynku polskim marki samochodowe, i gdzie oceniane jest polskie przedstawicielstwo koncernu motoryzacyjnego, który oferuje samochody osobowe i użytkowe (do 3,5 t DMC).

Zapraszamy do udziału w plebiscycie Fleet Derby 2022
Zgłoszenia do plebiscytu Fleet Derby 2022 są przyjmowane od 1 grudnia 2021 do 31 marca 2022 poprzez bezpośredni kontakt z działem handlowym Organizatora (dane teleadresowe poniżej) lub kontakt mailowy: derby@fleet.com.pl. Jedna firma może zgłosić kilka produktów/usług w różnych kategoriach i podkategoriach. Promocja zgłoszonych do plebiscytu będzie odbywała się wielokanałowo przez pół roku (od stycznia do czerwca 2022). Zarówno za pośrednictwem stron www.fleetderby.pl, www.fleet.com.pl, social mediów, jak i newsletterów wysyłanych do subskrybentów Fleet oraz na łamach magazynu Fleet .
Głosowanie w plebiscycie potrwa do 13 czerwca 2022, a ogłoszenie wyników nastąpi 21 czerwca 2022.

Lista wszystkich kategorii i podkategorii oraz warunki uczestnictwa w plebiscycie opisane są szczegółowo na stronie: https://www.fleetderby.pl/zglos-udzial-w-plebiscycie/ i w regulaminie plebiscytu.

KONTAKT
Zgłoszenia do kategorii i podkategorii plebiscytu jest możliwe poprzez bezpośredni kontakt z działem handlowym Organizatora (dane teleadresowe poniżej) lub wysłanie do organizatora mailem zgłoszenia na adres: derby@fleet.com.pl

Dział handlowy:
Krzysztof Turczak
Dyrektor rozwoju
kom: +48 608 362 932
tel: +48 (71) 339 79 22
e-mail: krzysztof.turczak@fleet.com.pl

Menedżer projektu:
Dominika Wejksznia
kom.: +48 668 400 633
tel.: +48 (71) 339 79 22
e-mail: dominika.wejksznia@fleet.com.pl

ZAPRASZAMY!